بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کریم بنزی یا کریم خالی بند!؟

 

نگاهي به یکی از تحليل هاي حقير در چند روز اخير
در يکي از مطالبم نوشتم کريم انصاري فر دوست دارد به استقلال بيايد،اما چند مشکل بر سر انتقال وي وجود دارد!اولين مشکل وي خواستار بستن قرارداد با شرايط ويژه است که يکي از اين بندهاي قرارداد کريم بنزي ترک تيم در صورت داشتن پيشنهادات اروپايي است!و مهم ترين دليل قطعي نشدن انصاري فر،علي دايي مي باشد.
تحليل مطلب فوق:
همان طور که بستن قرار داد کريم بنزي با قرمزها تيتر يک خبرگزاريها و رسانه هاي مختلف شد؛امروز مصاحبه ي هم از وي به چاپ رسيد مبني بر اينکه وي گفته بود استقلالي ها مي ترسيدند که من هم مثل فرهاد مجيدي ميان فصل از تيمشان جدا شوم!اما چرا بنده مهمترين دليل نپيوستن انصاري فر را علي دايي و نارضايتي امير قلعه نويي عنوان کردم؟
اگر خوب يادتان باشد چند روز قبل روزنامه خبر ورزشي تيتر اصلي خودش را به پيوستن علي دايي به هرتابرلين آلمان اختصاص داده بود!خبري که فقط اين روزنامه شايعه اش را پخش کرد و در هيچ خبرگزاري و يا رسانه هاي نوشتاري از اين موضوع صحبتي به ميان نيامد!
خوب معلوم بود که دوستان علي دايي در اين روزنامه مي خواستند علي آقا را دوباره در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار بدهند و يک جورائي با نيامدن دنيزلي،هواداران پرسپوليس را آمده پذيرفتن علي دايي به عنوان سرمربي تيم خود کنند!
در نتيجه آقا کريم قصه ما با توجه به اينکه مطلع ميشود که امير خان بعد ازاينکه شنيده وي پيشنهاد يک ميليارد و دويست ميليوني استقلال را نپذيرفته،عنوان کرده بي خيال انصاري فر بشويد و اگر رقمي بالاتر از اين به وي داده شود باعث برهم خوردن نظم تيمي و ناراحتي ديگر بازيکنان تيم ميشود،راه دفتر مدير عامل پرسپوليس را در پيش مي گيرد و قرارداد ترکمنچاي خود را منعقد مي کند.
صد البته بايد به اين نکته هم اشاره کرد که خود سردار رويانيان در مصاحبه ي عنوان کرده بود که با توجه به صحبتهاي که با فتح الله زاده داشته،از خريد اين بازيکن صرفه نظر کرده بوده و از طرفي فتح الله زاده هم در طي مصاحبه ي گفته بود ما پيشنهادمان را به کريم بنزي داده بوديم و منتظر شنيدن پاسخ نهايي وي قبل از تعطيلي روز دوشنبه بوديم.
با تمامي اين اوصاف فقط مي ماند اين قسمت از حرفهاي جديد انصاري فر که با توجه به مذاکرات حضوري و همچنين گفتگوهاي برادرش با مدير عامل استقلال و با توجه به اينکه مدير برنامه اش موافقت ضمني آبي پوش شدن وي را به فتح الله زاده مي دهد داده بود ،غیر قابل هضمه!

این بازیکن مصاحبه کرده و گفته من هيچ مذاکره اي حضوری با استقلالي ها نداشتم و فقط پیشنهاد آنها را شنیدم و جای دیگر گفته؛چهار سال است که دنبال پيوستن به پرسپولیس بودم؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com